poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Rogaliki francuskie z jabłkami

Żeby się nie rozpisywać, te rogaliki w czasie mojego osiemnastkowego grilla pierwsze zniknęły z talerza, a zajęły mi najmniej czasu i wysiłku, więc polecam je jak najbardziej:)


Rogaliki francuskie z jabłkami
(ok.8 sztuk- ja robiłam z podwójnej porcji-wyszło mi jakieś 19)

Składniki:
  • Opakowanie ciasta francuskiego ( "smakowite" czy jakoś tak- z Biedronki)
  • mały słoiczek musu jabłkowego lub starte 2-3 jabłka średniej wielkości
  • cukier puder do posypania lub coś ciekawszego, np. polewa czekoladowa.
  • ew. jajko do posmarowania rogalików
Sposób przyrządzania:
  1. Rozwałkować ciasto i wycinać w wąskie trójkąty.
  2. Na każdy trójkąt nałożyć trochę musu, zawijać od podstawy (szerokiej) do czubka w rogaliki i smarować jajkiem
  3. Piec jakieś 15-20 min w 180 stopniach lub do czasu aż będą złociste i chrupiące.
  4. Gotowe posypać cukrem pudrem lub polać polewą.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz