wtorek, 27 września 2011

Czekoladowe muffinki o korzennym aromacie z cynamonowym lukrem

Jak do tej pory najpyszniejsze jakie jadłam, więc bez dalszych wstępów podaję przepisik:


Czekoladowe muffinki o korzennym aromacie z cynamonowym lukrem
(ok.15 szt.)


Składniki:
  • 100g masła
  • 1 szklanka cukru
  • 1 jogurt naturalny (u mnie waniliowy) mały
  • 5 łyżek mleka
  • 2 jajka
  • 1 łyżeczka sody
  • 275g mąki
  • 6 łyżek kakao
  • 2 łyżeczki imbiru 
  • 2 łyżki cynamonu
  • 100g czekolady gorzkiej
  • dodatkowo u mnie bakalie( suszone śliwki i żurawina)
na lukier:
  • 1 szkl. cukru pudru
  • 3 łyżki masła
  • 1 łyżeczka cynamonu (dałam więcej)
 Sposób przygotowania:
  1. Wymieszać wszystkie mokre produkty.
  2. W osobnym naczyniu zamieszać wszystkie suche( bez dodatków czyli czekolady i bakalii)
  3. Połączyć przygotowane składniki suche i mokre. Na koniec dodać czekoladę i bakalie.
  4. Przełożyć do foremek, piec 15-20min w temp 150stC.
  5. Żeby przygotować lukier,cukier puder należy utrzeć z masłem i cynamonem. Smacznego!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz